Teen Spot
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Erreway = #1 group of world

3 απαντήσεις

Πήγαινε κάτω

Erreway = #1 group of world Empty Erreway = #1 group of world

Δημοσίευση  gdespina Πεμ Σεπ 06, 2007 4:33 pm

Erreway .. και παλι Erreway !!! Τι ωραιο συγκροτημα. Αλλα δυστυχως η Luisana Lopilato ειναι εκτος.. γιατι εχει δουλειες με τη νεα σειρα που θα πρωταγωνιστει και ειναι μοντελο. Κουκλα θεα καταπληκτικη, δεν εχω λογια να την περιγραψω. Ειναι νουμερο ενα. Μηπως ξερετε την περιοδεια των erreway και αν θα ερθουν στην Ελλαδα ??? Εχω το e-mail της Luisana, το πραγματικο !!! Και μου απαντησε, αν το χρειαστειτε μπορειτε να με ρωτησετε μη δισταζετε.. ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ !!! και σας περιμενω .. να μου απαντησετε

gdespina

Αριθμός μηνυμάτων : 28
Registration date : 06/09/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Erreway = #1 group of world Empty Απ: Erreway = #1 group of world

Δημοσίευση  Admin Πεμ Σεπ 06, 2007 4:41 pm

Alitheia???Pws to vrikes vre???Eisai sigouri oti einai diko tis??? Question

Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 19
Registration date : 05/09/2007

https://teenspot.yoo7.com

Δημοσίευση  gdespina Τρι Σεπ 18, 2007 4:39 pm

αφου μου απαντησε δυο φορες !!! το ειχε γραψει σε ενα club η Luisana, λεει αν θελετε στειλτε μου e-mail .. για τους fans !! Αλλα τηε εχω γραψει εδω και μια εβδομαδα περιπου και δεν μου ξανα απαντησε !! Γιατι ?? Τι μπορει να συμβαινει ?? Αφου εχω ακουσει οτι μπαινει συχνα στο Internet !!!

msn Luisana -> lu_lopilato_amor@hotmail.com

το _ κενο !!

και e-mail Luisana -> lu_lore_lopilato@yahoo.com

gdespina

Δημοσίευση  Lina Σαβ Σεπ 22, 2007 8:46 pm

Dn xerw ti na sou pw?Mporei na exei polla minimata apo thaumastes kai na min prolabainei na apantaei se olous...Don't worry arga i grigora tha apantisei!!!
Lina
Lina

Αριθμός μηνυμάτων : 65
Registration date : 05/09/2007

https://teenspot.yoo7.com

Δημοσίευση  gdespina Κυρ Σεπ 30, 2007 12:27 pm

edo kai ena mina exei na apantisei !!! mipos stenaxorethike me auto pou tis egrapsa teleutaia kai den mou milaei allo ???
Της εγραψα: "Thanks for your answer, Lu! I know you have work with the "Casados Con Hijos". But you are excellent in singing. You make you feel comfortable, and expansion, relaxion. I am not very good in English. I don' t speak very well. Anyway, the modeling is the best for you. That is my opinion. You are so beautiful, you have the perfect characteristics. I have heard that you are the most beautiful woman in Argentina. Is this true? I agree with this. You are beautiful, sweet, cute. You are a model, right? OK, the models are beautiful, in other way, how they are models? I know all the songs of Erreway. They are my favourite group in the world. If you can tell them that, they will fly of their joy. This is a joke. If you want to tell them, I will be glad. You see every day Erreway? Are you friends with Erreway? I love Erreway. When I saw them in TV "Rebelde way", I saw them every day, since I have their e-mails, but I send them an e-mail, and it has problem. Do you know their real e-mails, I want to send them, but.. you know! Besos, Luisana! I love you! Have a beautiful day. I wait for your answer. "

gdespina

Δημοσίευση  gdespina Κυρ Σεπ 30, 2007 12:31 pm

οταν πηρε το e-mail μου, παντησε για πρωτη φορα αυτο :
Hello Despina!
How are you?
I am really happy that I have fans in Greece!
I dont believe that some day Rebelde way it will play in Greece because we are very far!!!
Thanks about your good comments about me!
And you are so dulce -in enlish i didn't know how to tell- Because when we had concerts in Spain in 2006 and I didn't go because I had contract with the "Casados Con Hijos". I decided to leave after because I didn't have to make nothing other there in the group!They called me for the tour once other after I didn't have time to go I didn't go and I left from the group officially and because...I want to die actor not singer!!!
I love modeling and theatre!!!
The singing didn't make to feel nothing!
I don't know for Erreway...but...me...I can't to come in Greece because I have work and I am very busy!But I hope to come Erreway to greece because they want to much to come!
Besitos!

και μετα της εστειλα το προηγουμενο κειμενο και δεν μου ξανα απαντησε ... Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Neutral

gdespina

Επιστροφή στην κορυφή

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης